Przejdź do treści

Posiedzenie komisji:
Komisja Budownictwa i Rozwoju Gospodarczego Gminy Rady Gminy Dobra

Data posiedzenia
27-09-2024, godz. 08:30
Miejsce posiedzenia
Sala Konferencyjna Urzędu Gminy Dobra przy ul. Szczecińska 16a.

Porządek obrad

  • 1. Otwarcie obrad.
  • 2. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Dobra na 2024 rok.
  • 3. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej na lata 20214-2030.
  • 4. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia statutu Gminy Dobra.
  • 5. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia statutu Gminy Dobra.
  • 6. Projekt uchwały w sprawie zwiększenia składu Komisji Budownictwa i Rozwoju Gospodarczego Gminy Rady Gminy Dobra.
  • 7. Projekt uchwały w sprawie zwiększenia składu Komisji Finansów i Budżetu Rady Gminy Dobra.
  • 8. Projekt uchwały w sprawie zwiększenia składu Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej Rady Gminy Dobra.
  • 9. Sprawozdanie z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy w zakresie wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych za rok 2023.
  • 10. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Dobra i zagospodarowanie tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  • 11. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie ustalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra.
  • 12. Projekt uchwały w sprawie zasad budżetu obywatelskiego na rok 2025.
  • 13. Projekt uchwały w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Dobrej.
  • 14. Projekt uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Kościno, w rejonie ulicy Żubrzej.
  • 15. Projekt uchwały w sprawie ustanowienia służebności gruntowej.
  • 16. Projekt uchwały w sprawie przekazania skargi na Zastępcę Wójta Gminy Dobra według właściwości.
  • 17. Projekt uchwały w sprawie pozostawienia bez rozpoznania skargi na działalność Wójt Gminy Dobra.
  • 18. Informacja o realizacji zadań Wydziału ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi i Egzekucji związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminie za okres 01.07.2023 r.-30.06.2024 r.
  • 19. Informacja o pomocy finansowej dla mieszkańców Gminy Dobra w ramach porozumień, dotacji, umów z innymi jednostkami samorządu terytorialnego, organizacjami w 2023 roku.
  • 20. Stopień realizacji dotacji za I półrocze 2024 r.
  • 21. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.06.2024 do dnia 31.08.2024.
  • 22. Wniosek do wiadomości Komisji Budownictwa dotyczący przekazania nieruchomości nr 504.
  • 23. Wolne wnioski i informacje.
  • 24. Zamknięcie obrad.