IX sesja Rady Gminy Dobra
- Data posiedzenia
- 28-11-2024, godz. 10:00
- Miejsce posiedzenia
- Gminne Centrum Kultury i Bibliotek w Dobrej- Klub w Dobrej, ul. Graniczna 31, 72-003 Dobra
Porządek obrad
- 1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
- 2. Złożenie ślubowania przez radnego.
- 3. Przyjęcie protokołu z VII sesji, która odbyła się w dniu 30 września 2024 r.
-
4. Projekt uchwały w sprawie odwołania radnego z funkcji Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Dobra.
-
5. Projekt uchwały w sprawie odwołania radnego z funkcji Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Dobra.
-
6. Projekt uchwały w sprawie odwołania radnego z funkcji Przewodniczącej Rady Gminy Dobra.
-
7. Projekt uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Dobra.
-
8. Projekt uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Dobra.
-
9. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2024 r.
-
10. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2024-2030.
-
11. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia statutu Gminy Dobra.
-
12. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia woli przystąpienia do stowarzyszenia „ Związek Gmin Wiejskich Rzeczypospolitej”.
-
13. Projekt uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XLVIII/628/2023 Rady Gminy Dobra z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Dobra a Gminą Miasto Szczecin w zakresie realizacji zadań z zakresu publicznego transportu zbiorowego.
-
14. Projekt uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawicieli Rady Dobra do składu Gminnej Rady Działalności Pożytku publicznego w Dobrej.
-
15. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025.
-
16. Sprawozdanie z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy Dobra w zakresie kontroli działalności bibliotek w 2023 r.
-
17. Sprawozdanie z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy Dobra w zakresie kontroli wydatków na działalność OSP za rok 2023.
-
18. Sprawozdanie z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy Dobra w zakresie kontroli Straży Gminnej w zakresie realizacji zadań statutowych za rok 2023.
-
19. Informacja na temat realizacji zadań oświatowych Gminy Dobra w roku szkolnym 2023/2024.
-
20. Informacja o podmiotach wyznaczonych do wykonywania kary ograniczenia wolności oraz prac społecznie użytecznych.
- 21. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 24.10.2024 do dnia 26.11.2024.
- 22. Interpelacje i zapytania radnych.
- 23. Wolne wnioski i informacje.
- 24. Zakończenie obrad.